Tuesday, October 13, 2009

Selamat hari jadi Wan Adriana

HARI ini tanggal 13 Oktober merupakan hari jadi anak sulungku, Wan Adriana (tengah) yang genap berusia setahun.

Tahap kepandaian Adriana ketika ini ialah bangun dan berdiri sendiri (tapi belum pandai berjalan), merangkak dengan kelajuan memuaskan, pandai tepuk tangan, pandai buat wa wa wa wa tu bulan dan bersalam sambil mencium tangan.

Adriana dilahirkan pada 13 Oktober 2008 di Pusat Rawatan Islam Az-Zahrah, Bandar Baru Bangi, Selangor kira-kira pukul 11.18 malam. Dengan kaedah pembedahan caesarean, Adriana dikeluarkan dengan berat 2.81 kilogram.

Lahir pada tarikh 13 Oktober, Adriana berkongsi hari jadi dengan tiga wartawan Kosmo! iaitu Khadijah Mohamad Nor (26), Aqmar Alladad (25) dan Feride Hikmet (24). Selamat hari jadi juga kepada ketiga-tiga rakan sepejabatku ini.

Selain itu, dua pemain bola sepak terkemuka turut berkongsi hari jadi pada 13 Oktober iaitu pertahanan Manchester United, Wes Brown (30) dan pemain tengah Selangor, K. Nanthakumar (32).

Tidak ketinggalan, rakan kenalan di SelangorFC.Com, Osman Adnan (atau nama samarannya Angah) yang juga jurufoto NSTP turut menyambut hari jadi pada 13 Oktober dan genap berusia 29 tahun pada hari ini.

Insyaallah, kita akan bertemu lagi 10 hari dari sekarang untuk cerita hari jadi 'bapak' kepada Adriana pula...... Nantikan siapa pula yang berkongsi hari jadi dengan ayah Adriana.







2 comments:

yohteh said...

hepppy besssdaayyy... wooowww..!

October 13, 2009 at 11:56 PM
rizal hashim said...

Wan Adriana girl, selamat ulang tahun daripada uncle Rizal.

October 14, 2009 at 8:05 AM