Wednesday, April 21, 2010

Geng Selangorfc.com ke Vietnam

LEWAT petang semalam, saya bersama lapan rakan dari laman forum, SelangorFC.com tiba di Ho Chi Minh City, Vietnam dengan tujuan menonton perlawanan bola sepak Piala AFC menemukan Selangor dan Binh Duong FC yang bakal berlangsung malam ini.

Setibanya di Lien An Saigon Hotel di tengah-tengah HCMC, kami bersiar2 di bazar malam umpama Petaling Street dan kemudiannya makan di sebuah restoran halal sebelum masing-masing pulang ke hotel dan melayan aksi Liga Juara-Juara, Barcelona lwn Inter Milan di kaca TV.

Pagi tadi bermulalah pula sesi membeli barang2 utk orang rumah masing-masing. Pastinya Ben Thant Market menjadi tumpuan dan gambar di atas itu menunjukkan enam daripada sembilan ahli rombongan kami sempat bergambar dgn aweks yg jual kain tu sebaik selesai memborong kain di situ.

Ketika ini, jam menunjukkan 2 ptg waktu Vietnam, lagi sejam kami akan bertolak ke Binh Duong untuk menyaksikan perlawanan di stadium. Katanya jarak perjalanan 1 jam. Perlawanan bermula 6 ptg waktu Vietnam (7 mlm waktu Msia).

Doakan kami selamat sampai ke stadium dan semoga Selangor berjaya menewaskan Binh Duong FC. Insyaallah.

1 comments:

AH7 said...

we are same bro...man utd n selangor

October 23, 2010 at 4:33 AM