Friday, September 10, 2010

Selamat Hari Raya Aidilfitri 1431H/2010M


JAM sudah melepasi 12 tengah malam, bermakna sudah masuk 1 Syawal 1431H dan 10 September 2010.

Maka di kesempatan ini saya, Wan Mohd Fakhrul Anwar Bin Wan Bakar mewakili isteri, Waziha Binti Wahid dan anak, Wan Adriana Binti Wan Mohd Fakhrul Anwar ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua yang mengenali diri ini secara langsung atau tidak langsung.

Tidak dilupakan ucapan kepada emak tersayang, Hasnah Binti Awang, kakak dan abang, Wan Normadzilla Binti Wan Bakar dan Wan Mohd Faizul Anuar Bin Wan Bakar, abang ipar dan juga kakak ipar, kedua mertua serta adik-adik ipar dan juga seluruh sanak saudara tidak kira sama ada di sebelah arwah abah di Kuala Terengganu dan sebelah emak di Ipoh, Perak.

Al Fatihah buat mereka yang sudah kembali ke rahmatullah iaitu arwah abah, Wan Bakar Bin Wan Dagang serta kedua-dua datuk dan kedua-dua nenek.

Selain itu, gambar entry ini merupakan gambar barisan wartawan Meja Sukan Kosmo! yang terdiri daripada Azizul Fahmi Ahmad Zabidi, Norzasrudin Mohamed Nor, Shahril Nizam Abdullah, Helmi Talkah, Taufek Razak dan saya sendiri.

Tiga lagi anggota skuad Meja Sukan Kosmo! yang tidak hadir sesi pengambaran tersebut ialah Asan Ahmad, Radiah Saori dan Sahlizah Mohamed.

Jadi sebagai mewakili rakan-rakan sekerja di Meja Sukan Kosmo!, saya ingin mengucapkan Salam Aidilfitri kepada semua peminat sukan tidak kira yang meminati sukan tempatan atau sukan antarabangsa. Teruskan sokongan anda kepada akhbar Kosmo!. Terima kasih....

0 comments: